jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, July 7, 2010

Peel Faqihah Humaira.




- Faqihah humaira.
- 3 taun.
- cucu sulung mr tat dan madame suppiah.
anak sulung rahayu dan fakruzaki.
- rakan komplot mr udin, yakni pak chu nya dalam mengepaw madame suppiah.
- terrer mengepaw mak lang nya iaitu aku dan lolan nya(mar tat)
- pengganas.
- mulut macam bertih Jagung. cakap macam orang tua.
- muka nampak ganas tapi dalm hati ada taman.
- pantang nampak kfc dan longwan.itu merupakan tempat beli belahnya.
- amat suka dengan sticket. madame suppiah sudah penin kepala menengok kan peelnya yang
suka melekatkan stiker dimana - mana sahaja termasuk di badan comel, kucing kuning yang
gedemok dan pemalas.
- suka minum ayaq rebena.
- berlakon yang handalan.
-suka main ayaq tapi bila time nak jirus otomatik akan melalak terlolong seperti ombak ingin
menelannya.
- mempunyai bantal busuk seperti aku yang dipanggil anak.aku sedikit blur bila aku tonyoh
bantal busuk aku dekat dia,dia sebut" tak mo...ni anak mak lang. bila masa aku kawen dan
beranak pun tataw la.
- pantang nampak handset. pada usia nya 2 taun, dia sudah pandai tangkap gambarnya sendiri
dan mms kepada laki pupu aku, yakni bapak saudaranya. gatai no...
- raya taun lepas, dia memasang niat suci murni nya untuk menolong mak chik nya yakni husna
menyusun cawan.ye...dia susuun cawan. cawan kaca. setinggi klcc. menjerit makciknya
melihat ketinggian cawan yang disusun.tatkala pecah cawan itu, humaira sepantas kilat lari
menyuruk di belakang madame suppiah dan membiarkan makchiknya membebel sorang-
sorang sambil meyapu pecahan cawan itu.
- aku berkomunikasi dengan nya menggunakan bahasa melayu, kekadang omputih. gamak dia
tak paham bahasa, aku cakap bahasa tamil.ajaib.paham pulak dia....yenadey ina soley..
- terrer menyanyi lagu halimah jonggang.
- kekadang mamanggil aku mak lam.dan dari situ tercetusnya lagu, mak lam, mak lam bila
malam ku lihat wajahmu umpama bulan..
- selalu cakap mak lam galak bila dengaq aku gelak besaq. chett punya budak.





humira bersama kucin kunen gemok yang pemalas, comel.

4 comments:

  1. uit..kocik2 ag dah pndai posing..cam mak lang dy..hahaha

    cuma mak lang dy tlobey senget ckit..;)


    p/s: gmbr las 2 sexy maa..hik3

    ReplyDelete
  2. mis hanem:hak..hak...tengok la sapa mak menakan dia.perasan suda.

    fazrul:dia pun senget jugak...hahahahhaha

    ReplyDelete
  3. bird telling me she got "mak tiri"

    ReplyDelete

ai lebiu la