jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, July 8, 2010

Perbualan bijak yang patut dibualkan bersama sepupu anda.

Husna(adik aku)
Be'ah(pupu)
Aku


Husna, husna kalau balik sekolah jalan dekat kubur tuh, tak jumpa ngan biawak ke?
ada je jumpa kak be'ah.
kalau usna jumpa, husna cakap apa dekat biawak tuh
"excuse me, can i pass away?.
gamak kalau biawak tu boleh bercakap, konpom dia gelak guling-guling dekat ang.pastu dia cakap dipersilakan mati.

Aku ingatkan aku je yang senget. Budak- budak ni pun sama senget ha. Ada ke mintak izin nak lalu dekat biawak. pass away pulak tu.

7 comments:

  1. haha..ko leyh jadi script writer tau..bakat 2 ader..cuma kena polish ckit jer..ap2 pun aku mmg suka baca..;)

    ReplyDelete
  2. aaahahahaa..
    sengal je budak2 zaman skamg ni..
    lawak ahh..ngahahaha
    nape x mintak izin kat tuan punya kubur tu skali??
    erkss..
    jgn buat..gurau je ni

    ReplyDelete
  3. jaran sesat ke.. lawak sesat ni..

    ReplyDelete
  4. fazrul:a'haks..mana tumpah nasi kalo tak ke meja.mak aku dulu pown script writter utk drama radio. kalo aku wat script, ko ngan xara wajib berlakon. hehehehe

    aansz:ngeri mak noks nak mintak izin dekat enghuni kubur tuh.kang tetiba bangun menari macam dalam citer p.ramlee tu ha...

    cik aidacomei:hahahaha...terburai gelak masa adik cakap mcm tuh.kena lekuk sekali.

    diraja22:itulah.ajaran mana yang dipakai pun xtau la

    ReplyDelete
  5. apsal kalau jumpa biawak kena speaking omputeh

    ReplyDelete
  6. fndrocka:gamaknnya biawak yg ada kat kampung aku tuh asal dari thailand. kalo cakap loghat baling, konpom tak paham....

    ReplyDelete

ai lebiu la