jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, July 12, 2010

Snap there, snap here,sanap there, snap here, old mc donald had a farm



Sebelum disunatkan oleh fndrocka.

sebenarnya, ini lah gambar - gambar yang ingin ku upload kan pada hari jumaat. Nasib baik kebijaksanaan ku telah kembali pada hari Isnin yang sungguh gemilang ini. Mungkin kah kebijaksanaan ini disebabkan oleh kemenangan Spain ke atas belanda?

Ahhhhh.. Pedulikan semua itu....



aktiviti berjalan - jalan main game...taun bila punya gambo pun tak tahu la.bersemangat sungguh pakcik sorang ni berlari - lari sehingga 6 pax kiri dan kanan bergeger - gegar lalau posing macho di atas tangga dengan harapan aku akan mengambil gambar tapi malangnya aku tak paham signal tersebut... Nasib badan la.....













aktiviti menghabiskan boraih dengan lady caja..aku teruja dapat tangkap gambo depan cermin.dah lamo mengidam ha..





bajet popular la tuh..lempang karang ha....



konon- kononya ayu dan seksi la tuh...



taman permainan beliau..




lunch aku pada ari jemaat...




eh...macam mana gambaq ni terlepas kat bawah???




sekian,
wasalam...

4 comments:

  1. uit..bab depan cermin yg tak tahan 2..dah lama mgidam..haha

    p/s:len kli depan cermin buat aksi mgoda ckit..hik3

    ReplyDelete
  2. lalala..comeinye ...
    rasa nak cubit pipi si kenit ni

    ReplyDelete
  3. mis hanem:dia punya akai pun comel jugak...tek terlarat ha nak layan...

    fazrul:ha la....asyik dok tengok gambaq org lain posing depan cermin je....

    p/s:kang ko tergoda mcm mn?ai tak rela yuuuu

    ReplyDelete
  4. sengal bebeh.. seb bek tak seksi.. muka je mcm horny je..hahhaha

    ReplyDelete

ai lebiu la