jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, August 12, 2010

Perempuan + Gosip= Bagaikan irama dan lagu

pada suatu malam,
ketika sang loti sedang berada didalam kereta arjuna seman,
sang loti ingin bergosip.
gosip ala- ala mak enon lipsttik merah.
baru bukak mukadimah:
awak,awak nak tau tak.budak tadi kan..
dah kena sound
"perempuan kalau tak bergosip tak boleh ker?
bergosip je
tak dan tua dah kaki gosip
kansel ah nak buat binik macam ni.(sentap mak tau nyah)
dekat hotel pun ada sorang
keje bergosip
tak padan dah kawen
asyik nak mengutuk yang tu la,
mengumpat yang ni la.
dah abes keje, balik la.
ni tak,duduk bergosip.

errrkkk!!
wrong timing nak bergosip
nak gosip time kawan tengah pening dengan jammed
memang kena dakwah la.

errr...
sebenarnya
aku nak menjawab macam ni dekat arjuna sengget itu
tapi jawab dalam hati sajork
kang mau ditenyehnya kepala aku dekat jalan tar,
naya je.
jawapan aku:
sebenarnya awak,perempuan suka bergosip sebab diorang ada dua mulut.
satu mulut atas,
satu mulut bawah.
(jawapan member skolah menegah aku)

ahakss!!
larik!!





2 comments:

  1. hhahahaha..2 mulot ea..opss..puase nih..gosip dan segala bentuk perbuatan pelik2 kene jauh2kan

    ReplyDelete

ai lebiu la