jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, August 11, 2010

Puasa Pertama di bulan puasa

Orang lain konpom- konpom tengah lapaq gila.
tapi aku,
tengah mengantuk giler!!!
tak pernah-pernah macam ni.
sambil jalan pun boleh terlelap.
memang luar biasa.
mungkin terlalu penat.
sebab kalau hari aku ada kuliah,
aku akan tidur lambat.
pukul 1 tido.
pukul 645 dah bangun
ok boleh tahan lagi.
semalam,
pukul 130 tido
pukul 5pagi dah bangun.
konpom.
juling mata aku.
sampai opis pukul 815am.
aku bantai lena sampai pukul 915
hambek ko!!
naseb bos xder.

p/s: semalam aku pesan dekat cik seman suruh remind aku yang hari ni dah puasa. bukan apa, aku takut, bila minda separuh sedar aku ni tetiba aku masuk kedai mamak order teh tarik roti canai sudah!! konpom aku warga pertama rasmi naik van jenazah pada bulan mulia ni. hadoi. 1st time tak sambut awal puasa dengan madame suppiah dan mr tat. agak terkilan.

p/s:kawan-kawan, saya mau duit raya muleh tak?

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la