jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, August 20, 2010

Sepagi di KL Sentral


bikin aku pecah perut je pagi-pagi buta.
ada ke minah ni,
dia borak-borak dengan member-member dia
tengok dari cara penampilan,
memang kategori profesional la ni
(perception ni)
member dia tanya, dalam omputeh la, tapi aku translate melayu la eh
"sapa yang bawa tren ni
"i think humans
"no, i thinks robot control the tren"

a'ah minah,
robot yang kontrol
malam-malam dia bertukar jadi transformers
"krak kruk krek
(bunyi besi-besi berlanggar time nak bertukar)

nasib aku well-mannered.
tak terburai gelak depan-depan dia
hanya mampu kembang kempis kan hidung dia je

tren ni automatic kontrol la sayang
mana ada robot bawa

nasib di cakap robot.
kalau dia cakap spiderman yang tarik pakai tali sesawang dia
mau aku pitam di situ jugak noks.


No comments:

Post a Comment

ai lebiu la