jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, September 22, 2010

huduh is gorgeus, chantek is ugly

Semalam, kawan perempuan aku tegur cara aku bergambar. Dia cakap, "Loti ni tak reti ambek gambar elok-elok ke?Kalau nak pandang atas tuh,pandang la betul-betul".Aku tengok semua gambar-gambar yang pernah aku tangkap, tak kira la untuk acara solo atau berduet, gambar muka aku je yang terlebih suda. Lantas, aku menjawab kembali,"kalau tangkap gambar sempurna tak ade cacat cela dan cantik, rasa macam hodoh la pulak. tapi, kalau tangkap gambar sengal-sengal, nampak lubaang idung, Ya Rabbi, chanteknya aku". Kawan perempuan aku hanya mampu tersenyum dan tersengih.

Tak percaya? Nah, lihat la foto ini.


*ini gambar normal.tiada muka huduh dibuat*



*ini gambar hodoh.muka seperti minta penampar lima enam das*

betul tak aku cakap.gambar hodoh adalah lebih gorgeus dari gambar chantek@normal.

3 comments:

  1. waa rasa muka lu dah makin kembang lepas balik raya nie..takpun mata waa yang rabun..hehehe

    ReplyDelete
  2. ELEH..DORG JELES SEBAB CIK LOTI NI ADE GAYA TERSENDIRI..
    BY THE WAY..CG SUKE LA!

    ReplyDelete
  3. gambar huduh nampak lebih jujur. ye dak??


    p.s: lu x try bulatkan mata ke???

    ReplyDelete

ai lebiu la