jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, September 21, 2010

Kes Datuk Sosilawati

Takziah aku ucapkan kepada keluarga-keluarga mangsa. Bersabar. Allah selalu bersama hamba-hambanya.Orang yang bertanggungjawab akan terima pembalasannya.tak kat dunia, dekat akhirat. Biarla dia menang kat dunia, kalah dekat akhirat. setiap pebuatan itu ada balasannya.
***************************************************************************************
aku terpikir
harta loyer yang bertimbun-timbun
selain dibekukan
tak der apa-apa ke
aku lebih tertarik kat duit tunai dia
RM 100 juta
boleh beli volkswegen 18 bijik
mengerjakan perkara yang wajib 24 kali

nak sedekah
akak aku cakap duit tak halal
kang mau bangunan runtuh ke hapa kang

kalo bayar zakat
agak-agak duit itu dah bersih kembali tak
banyak gila siot duit dia
memang otak jinius betul

1 comment:

  1. gua kalo ada juta2 tu, dah order kapal angkasa dah. ganti sheikh muzapar. ada gak pekdah

    ReplyDelete

ai lebiu la