jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, September 27, 2010

Pengakuan ikhlas:Saya seorang Penagih.

ya.
saya seorang penangih
ketagihan saya alami ini sudah di tahap menara gading
errr...
bukan maksudnya saya ketagih membaca buku-buku ilmiah
buku - buku ilmiah hanya mampu membuat saya
tidur lena seperti seorang bayi
yang bila besar nanti akan menjadi
seorang gadis yang cantik, lemah lembut
seperti saya
errr...
anda boleh skip bahagian masuk dan anda tolong angkat itu

saya juga bukan ketagihan alat-alat kecantikan
kerna saya adalah natural beauty
bak kata cikgu bahasa inggeris saya
kejelitaan adalah hak milik setiap individu
natural beauty dalam konteks pemahaman saya ialah
saya tidak boleh memakai alat solek
kerna ia akan men"transform"kan saya
menjadi seorang pelakon opera cina
ini membawa kejimatan
kerana anda kaum lelaki tidak membazirkan wang anda
untuk membeli alat kosmetik untuk saya
oleh itu,
sila la beramai-ramai mengurat saya
sementara stok masih ada

saya ketagihan apa?
ohh...
ketagihan saya sudah di tahap kronik
sehinnga tidak mampu disembuhkan oleh harry potter
mahupun french kiss daripada edward cullen pun
tidak bisa menyembuhkan saya
lamaran perkahwinan daripada van diesel pun
tidak dapat menyelamatkan saya daripada ketagihan ini.
jangan menangis dawyne the rock.
proposal anda untuk menjadi kekasih gelap masih K.I.V

Punca ketagihan saya?

Ya....
itu dia
sang kopi

bukan seorang lelaki yang memiliki nama kopi
mahupun mempunyai kulit seperti kopi

kopi.
kopi
tanpa secawan kopi di waktu pagi
dan diwaktu tengah hari
serta di waktu malam
mampu membuat saya tidak bermaya
jikalau saya mempunya lampu otomen di dada
necsaya lampu akan berwarna merah
serta mengeluarkan bunyi
i wan nobadi nobadi
bat u

kesannya pada saya?
saya mebancuh secawan teh
dengan niat untuk menghilang ketagihan kopi ini
tetapi
saya sudah hilang keupayaan
tsk..tsk
T__T

hilang keupayaan apa?
hilang keupayaan untuk mengecam mana 1 gula dan mana satu garam
natijahnya,
saya membancuh secawan teh berperisa strawberi dengan garam

sadisnya...sadisnya...



2 comments:

  1. haa..yg nie baru betui loti yang waa kenai dlu..waa dah mula tsengih sorg2..haha

    ReplyDelete

ai lebiu la