jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, September 6, 2010

Pergi berperang Di Jalan Tar

Orang macam semut hurung gula!!!
Omaigoddd!!
kalau tak sebab nak cari baju kurung untuk perempuan-perempuan di kampung halaman itu,
Jangan haraplah aku nak mencecah Jalan Tar.
Aku rasa puasa aku hari tuh dah setipis kulit bawang.
merempit menggunakan sepasang kaki Beyonce
mengalahkan micheal schumacer bawak kereta.
(eh,macam pantun reject la pulak)

Aku hairan la
macam mana la orang boleh shopping sesak macam tu
bukan setakat berlanggar bahu dah
dah berlanggar bontot- bontot dah
mau bontot macam jenifer lopez
sekali terbelanggar,
impak lantunannya boleh sampai ke sogo.
kalau mak mak dara terbelanggar bontot tak pe la
saham tak turun tak naik
kalau anak-anak dara marbeles macam aku ni,
abes la susut nilai
kalau setiap kali pelanggaran disusutnilaikan sebanyak 10% dr nilai hantaran
kalau sepoloh kali perlanggaran?
menangis la bagi sesiapa yang mempunyai nilai hantaran yang ciput
macam aku.

nasib baik perbelanjaan aku pada hari itu masih didalam bajet lagi
kalau tidak,
lepas raya ni confirm makan meggi je
pastuh,
straight puasa enam dengan puasa ganti.
slim aku nanti
macam lisa surihani
jangan jeles okeh

1 comment:

  1. haha...lu jadi lisa..Oh..noe2...

    bab laga2 bontot nie i lOike..ag2 klu laga pastu stuck jap..hurmm..hahaha

    ReplyDelete

ai lebiu la