jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, September 20, 2010

salam e ish

terpengaruh tengok cite industan tivi 2
salam e ish
aku ni memang jenis cepat terpengaruh dengan cite hindustan
dulu pernah jadi anti lelaki
sebab asyik tengok heroin kena belasah je
hasilnya,
bila nampak lelaki,
aku asyik nak belasah je.

tapi,
citer industan ari sabtu arituh
memang betul-betul buat aku
in love
caiiirrrr je
ada enam citer
enam situasi

paling suka dekat part atosh dan tazheeb itu
walaupin si tazheeb itu sudah hilang ingatan akibat kemalangan keretapi,
si atosh masih setia menemani,
walupun si tazheb dah bagi green light suh carik yang baru,
si atosh nak jugak dekat si tazhebb ni
atosh,ai ada ..wink...wink...

baru aku paham apa maksud ni
kamu hanya mencintai masa, bukan mencintai orang yang menghabiskan masa dengan kamu".

anda- anda faham tak

p/s:awat aku rasa karangan aku makin lama makin boring ha macam aku?boring...boringgg

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la