jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, October 12, 2010

Aku suka keju, kau suka singkong

Aku dan cik seman tak ada langsung persamaan.
betul.
memang tak ader
dia suka tengok wayang,
aku tak suka tengok wayang.
buat wayang suka la
kah..kah..kah...

dia suka berkaroke.
melalak terlolong
dah serupa kuntilanak
megilai-ngilai ketakutan dikejar anjing
aku tak suka
gila suara macam doremon nak menyanyi
mau kena baling dengan terompah.

aku suka baca buku.
bagi la buku apa pun, konpom aku bernafsu
tapi,
tolak buku ilmiah,buku politik dan buku matematik
yang itu mampu bagi aku mati pucuk.
en.seman tak suka membaca.
kalau nampak aku melangkah kaki yang cantik macam beyonce ni ke kedai buku,
konpom ditariknya aku macam layang-layang.(feeling ramping sekejap)
kalau dia nampak nun jauh disana ada kedai buku,
ditutupnya mata aku.
yelah.
aku kan rabun-rabun ayam.
mana nak nampak jauh-jauh ni
clark kent dah pinjam kuasa mata jauh ni
tapi, kalau lelaki hensem,
dari jauh pun aku dah boleh nampak.

aku suka makan.
bagi je apa pun
tolak batu dan kayu
tolak makanan dan minuman yang tidak halal.
setapak je aku berjalan
mesti aku nak makan
tetapi,
aku hairan.
macam mana badan aku tetap slim dan seksi macam angelina jolie ni
silalah percaya
dia tak berapa suka makan
kalau sehari tak makan pun dia tak kisah
gila makhluk asing mana merasuk cik seman ni.

Tetapi,
baru-baru ini
terdapat 1 persamaan yang timbul
iaitu
MAFIA WARS!!!!!!
gila kentang la game ni.
meleleh ayaq mata aku main
dia punya teransang mengadap game ni lain macam
hatta kalau van diesel datang lentok sebelah boleh ditolak main jauh-jauh

korang-korang
add la jadi mafia aku ya


p/s: entri bangang. otak dah senteng nak final exam.



1 comment:

  1. gua spot nama gua di situ.
    lu seksi mcm gua sebab gua seksi persis lu.

    amacam?
    fair and round

    ReplyDelete

ai lebiu la