jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, October 7, 2010

Hai Sayang

sayang,
rindu kite tak?
kite pun rinndddddddddddddduuuuu sangat kat sayang.
apa,
sayang nak merajuk?
alolololololo jangan la
nanti dah tak macho macam van diesel
maskulin macam the rock

kita bukan sengaga nak mengabaikan kamu
kita bizi la
kalau tidak,
hari kita belai-belai kamu,
usap-usap kamu
bagi kamu makin gebu dan menarik.

kita bizi tak lama la.
ala,
kamu pun kan tahu
kita seteres la.
dengan keja la,
ngan kuliah la.
kalau kamu merajuk,
sian dekat kita.
kang kena antar masuk wad gila.
macam mana nak belai-belai kamu
dekat sana bukan ada line internet.
kalau ada pun,
takkan diorang akan benarkan pesakit mental melayari internet.
kamu mahu begitu?

haaaa..
kan ensem kalau senyum macam itu
muah sikit
muuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!

p/s: penulis didalam usaha untuk memujuk pakwe diari elelktronik agar tidak merajuk kerana kesalahan mengabaikannya untuk tempoh seminggu ini.

5 comments:

  1. makin gebu..hoho..i lOike..

    lu ader exam ker..jarang update skrg..

    ReplyDelete
  2. makin gebu..hoho..i lOike..

    lu ader exam ker..jarang update skrg..

    ReplyDelete
  3. a'ah...exam makin dekat..wa bizi dengan asigment bagai..nyampah mak tau

    ReplyDelete
  4. dari dulu awak taukaan... apa perasan kita

    ReplyDelete

ai lebiu la