jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, October 22, 2010

hepi aniveseri

  • api aniveseri enggaged
  • api eniveseri wedding
  • api aniveseri beranak anak 1
  • api aniveseri kaple
  • HEPI ANIVESERI KENA CIUM DENGAN PENYAMUN SAMDOLLL!!!!
Bulan depan cukup setahun aku bergomol-gomol manja dengan penyamun samdol yang aku rasa baru first time kot terjebak dalam dunia kesamunan. Abang samun, lain kali kalau dah acu pisau tu, sila la cakap dialog drama seperti:-

"ini rompakan, jangan bergerak!!serahkan beg anda"

atau

"ini bukan rancangan bam bam boom..ini rompakan real punya"

atau

"hai cik adik manis menawan kalbu hati abang penyamun, izinkan abang menyamun adik manis".

supaya otak aku dapat berfungsi dengan jelas bahawa ini satu penyamunan.ini tidak, dah la lompat keluar dari tempat sembunyi tak bagi salam, acu pisau pastu diam. aku pulak yang terkebil-kebil memikir apa kah tujuan utama kejadian itu. Ya kawan-kawan, pada mulanya saya tidak tahu itu satu kes samun@rompak@ ragut. saya mengesyaki ada orang sedang buat rakaman bang bang boom dimana saya la watak utamanya. ini kerana, madame suppiah selalu berpesan, jangan lalu dibawah jambatan tersebut seorang diri tetapi saya ini spesis dogil tahap mengkala ulu. mata saya liar mancari dimana kamera tersembunyi.

ha!!!golak...golak....eden tangkap tium baru tau!!


tapi kan...tapi kan...

abang penyamun, bagi la balik anset soni erikson ai tu.. mak sayang tau enset tu nyah...nanti mak gantikan dengan blackberi edisi terbaru punya mau?

madame suppiah cakap dia totapkan mas kawen rm 2,ooo.oo. totapi, eden ado parut di idung ni, ibu jari kanan pun kembung somacam ha. susutnilai la mas kawen eden..
uwaaaaaa!!!!!!

@_@



4 comments:

  1. KENA IKLANKAN DALAM TV DAN SURAT KABO PASAL PONE TU...SAPA JUMPA BOLEH KUAR DATEING NGAN KO..
    BANYAKNYA SAMBUTAN ULANG TAHUN

    ReplyDelete
  2. ohhhhhhhh! gua seram bawak mcm2 nihhh.. penyamun di mana2. ingat nak bawak serbuk cili ke mana2 la..selamat sket

    ReplyDelete
  3. brital solo:tu la...bnyak sungguh aniberserinyer...letih ai nak menyambut.

    jelina:aku ingat nak bawak serbuk sabun basuh kain je...boleh aku membasuh otak mereka agar menjadi insan yang mulia...chewwaaahh...

    ana boleyn:owhhhh!!!maceh...macehh...terharu saya

    ReplyDelete

ai lebiu la