jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, October 25, 2010

Hit and run

Officemate akak yang selalu tolong aku dalam bab setiausaha syarikat bagitahu aku bahawa akak ni kena langgar. langgar lari. dalam pagi kamis atau jumaat.aku dah lupa. alkisahnya yang diceritakan kepada aku yang melanggar kakak itu dan laki dia ialah pemandu perempuan. sapa kata perempuan tak gengster? aku rasa, perempuan la yang bawa kereta paling merbahaya sekali. kalah mara bahaya. selaju-laju abang aku derift, aku rasa selamat lagi dari selaju - laju kawan perempuan aku bawa sampai berdecit brek nak stop dekat traffic light coz tak nampak lampu ijau tukar merah. naseb baik tak ada apa-apa, kalau tak... tak kawen la aku.

berbalik kepada akak itu.

puncanya ialah laki dia mengherdik pemandu peremouan itu yang menhimpit motor merak. laki dia cakap "hoiii" and then, pemandu perempuan ini balas balik hoii...lepas itu, laki dia pecut moto kedepan. pemandu peempuan itu ikut dari belakang dan melanggar akak itu dan lakinya. melambung akak itu dan akibatnya, tangan taktau kiri ke kanan sebab aku lupa jugak patah tiga.
dan driver itu melarikan diri.

kesimpulannya: driver perempuan itu memang hati kering. nasib dia baik coz time dia langgar, jalan lengang. kalau tidak, mahu kena bantai. tapi, agak sadis la dia buat kat orang macam itu. takkan sebab kena hoiii pun sampai nak langgar. nasib baik patah tangan je, kalau meninggal macam mana? tak aman la hidup.

p/s: errr akak.saya nak g tengok akak tapi saya takut nak masuk hospital ni..macam mana nak buat ni? 3g boleh tak akak?

2 comments:

  1. lama waa tak dtg jenguk lu..sorilah yer..waa bz lorh..jaga anak...hehe

    giler bhya pmpn camtu yer..klu waa pun takut..giler smpai nk langgar olang...manyak ngeri lOrh...

    ReplyDelete
  2. bulatkocik:majuk ah...lu bz tahap gaban buat apa?

    ReplyDelete

ai lebiu la