jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, October 14, 2010

milo ais+ anak lipas tak comel= terbaik dari dapur.

secara ringkasnya.

weh!!aku terminum ayaq milo yang ada lipas tau tak!!!!
kalau lipas tuh setakat berenag-renag ditepian tak apa la jugak
ni dah berenang-renang dalam mulut aku tau.
gila ah scary
bila aku g komplen dekat staff ****
(nama restoran aku resiakan la.kesian la pulak)
diorang macam felik
helllo!!saya tak tipu hokeh
si lipas itu masih tergedik-gedik kemiangan setelah ber"french kiss" dengan haku tau tak
lepas itu mati
apakah??
en. lipas,
kenapa anda mati?
adakah lemas ber"french kiss" dengan saya ataupun
mulut saya dah boleh disamakan dengan loji indah water.

gila ah trauma
bertambah trauma apabila nak mengorder air kopi dekat mcdonals
tetapi takut tersalah sebut "neskape" lagi
ahhh...gua tak tahan kemaluan terselah sekali lagi
lalu terpaksa mengorder ayaq milo
trauma tau tak
trauma yang melanda
menikam-nikam jiwa.
sampai kan aku terpaksa memaksa en.seman minum dulu ayaq milo itu
untuk memastikan kualiti nya terjamin.
hokeh...en.seman selamat
tak ada can nak suruh dia wasiatkan hartanya.

ahhhhh...
apasal la aku tak saman
kalo tidak,
makcik kayo!!
sudah..
gua amau kumur dengan clorox
terasa lagi bahana ber"french kiss" dengan lipas



3 comments:

  1. cis..gelinye..
    aku pon penah kena. aku order bubur kacang sekali ada lipas dlm bubur kacang..
    aku dah mkn sikit bubur tu.duk godek-godek bubur tu ternampak lipas yg mati lemas..
    aku pulangkan balik bubur tu. dan terus tak mkn.

    ReplyDelete
  2. lu bia betui..takan tak pasan kot..kiranya lu dah tmakan najis..hehe

    waa rasa lu ptut saman malu..saman jangan tak seman..hehe

    ReplyDelete
  3. lady sue: geli kan...kita dah minum dengan rakusnya..sekali terasa ada benda dalam mulut..bila tekan dengan lidah, rasa lembik2..mengelupur luahkan balik..tengok2 lupas..sadis..T__T

    bulat kecik:aku kalau saman cik seman, aku saman suh dia kawen dgn aku je...ahaksss

    ReplyDelete

ai lebiu la