jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, November 29, 2010

Pengapit bidan terjun?

Pengapit bidan terjun?
sila hubungi saya di number yang tentera di skrin komputer anda!!!
*******************************************************************
okeh.
tamat sudah iklan.

menjadi pengapit perempuan versi bidan terjun amat la tidak menghairahkan apabila pengapit lelaki adalah sepupua anda sendiri. tak boleh wink-wink, crutt-crutt, muah - muah dan sebagainya.
pengapit perempuan original?
lepas dah bedal makan bersantap dengan pengantin,
pegapit perempuan original terus terbungkang kekenyangan.
okey, tipu.
aku pun tatau dia pi mana.
nak tak nak aku kena jadi pengapit pengantin perempuan.
gila nerbes
orang semua tumpu dokek aku je.
mana tak nya.
dari saat aku melangkah naik ke atas pelamin pegang je kipas,
aku asyik dok gelak je.
gilo hapo!!
jurugambar pulak asik snap gambo aku je.
heloo cik abang,
saya bukan pengantin,
saya pengapit je.
time aku buat-buat gaya suku suruh adik aku tangkap gambor
dia pun nak join sekaki
siap tunjuk dokek aku laie gambor yang ditangkap nye
adik aku cakap dia syok kat aku.
aloooolooo abang
berkenan dokek saya ye?
masuk la minang
mas kawen tak mahal pun
RM2 ribu jo
hantaran tak banyak saya mintak
cukup la hanya sekadar
''

''

''

''

''

''

volksewegen sebijik
''

''

''

''
akaun bank bernilai RM 18 rebu habuan bayor ptptn
''

''

''

''

''
banglo fully furnished


p/s:adik aku bongsu aku tanya"la, akak jadipengapit ke?aku jawab,"a'ah,akak jadi".adik aku balas."mesti tak cantik gambor.ada orang cacat dokek sebelah".cis..cis...ciss



4 comments:

  1. hahaha..lu kan fotogedix..msti rmai yg pminat..hehe

    ReplyDelete
  2. cgg:hai cgg
    ^_^

    bulat kocik:eh,eh...mana lu tau?sekodeng eh

    ReplyDelete
  3. volkswagen pon style jugak. wuhuuu

    ReplyDelete

ai lebiu la