jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, November 1, 2010

tanda-tanda musim peperiksaan.

  • rancangan televisyen start tayang cerita yang best-best sampaikan aku susah nak buat pilihan sama ada bertapa dalam bilik untuk menelaah atau melepak menonton t.v.okey..aku insan lemah..marilah bergumbira didepan t. v dan menangis didalam dewan kemudian hari.
  • apabila asik menonton rancangan hindustan dan tamil sampaikan terbawa-bawa dalam mimpi.ye...madame suppiah ada darah siam dan mr.tat konon-kononya ada darah mamak(sebab apa konon-kononnya?sebab bila aku tanya, mr tat tak nak ngaku). tapi bila sampai dekat kami, dapat muka melayu tulen kecuali bulu-bulu yang amat seksi.patut la time kecik-kecik separa comel dahulu suka sangat tengok hindustan dan suka usha bangla yang ada iras-iras muka shah rukh khan pigi kilija..pelehtum...pelehtummm..tum..tum...
  • hanset sudah di abaikan dan bila cek je,ada la dalam punca kuasa dua darab 18 bahagi 15 tolak 20 tambah 6 sama dengan sepoloh mesej dan miskol dari sahabat handai, madame suppiah dan hencik seman.berdarah telinga tahan kena talbiah.
  • apabila tanduk shaiton nirojim yang dah lama pupus tetiba naik pelan-pelan dengan niat nak mendajalkan kete jiran depan rumah yang selalu park kete epat wheel drive dia depan ghumah..alo makcik..saya tak marah kalau makcik nak park kete pacua empat oda makcik yang makcik ada 3 bijik tuh. tapi agak-agakla parking jangan sampai saya nak keluar pun susah.badan saya bukan kecik macam lidi tapi besaq macam doremon. kang kalau ada kesan gigitan halus dekat kete tu,jangan marah saya.kang mau saya bukak takzirah dengan tajuk adab-adab berjiran.saya dah lama tak asah bakat berpidato ni.
  • sudah bertukar menjadi kekasih edward cullen dimana dimalam hari asyik berdating dengan buku dan disiang hari asyik berdating dengan bantal. cerah masa depan.
  • otak sudah mula terkena short soket sampaikan lupa raya haji bila dan terlupa sudah mandi atau belum dan asik menghidu ketiak sambil berpikir adakah aku sudah mencalit deodorant di ketiak gebu ku.
sekian terima kasih.
kerjasama anda membaca dan mengomen tapi jangan meromen amat la dihargai.
buat hencek bulat dan puan zara, ai wendu la sama lu olang...

7 comments:

  1. teringat zaman blaja cgg dulu:0
    heheheh

    ReplyDelete
  2. tanda2 musim exam bila jadual exam dah keluar la bai

    ReplyDelete
  3. lu rilek jer..besalar tu..biler keja ngn belajar mmg sakit otak ckit..lu kena chill..;)

    wpun, pada hakikat..hurmm..lu sorg jer yg tau..hehehe

    ReplyDelete
  4. cgg:hehehhe..sungguh melawakkan kalau teringat time2 beringus dulu kan..kan..kan...

    jelinajoli:masalahnya,wa pun tatau bila jadual exam keluar.naseb baik gua ada hire secretary

    bulatkocik:yang terlebih chill ni la menjadi buah fikiran madame suppiah untuk menghentam wa ni

    ReplyDelete
  5. pastikan ada yassin disisi. bila setan datang. ang tunjuk yassin pada setan2 itu. hehehe

    ReplyDelete
  6. mofasad:hahahaha...terbaik ah...silap hari bulan saiton nirojim tnya mau membaca ka mau menunjuk?

    ReplyDelete
  7. ilek sudahhhh. ehehehe.

    yeke nampak dy? bila nampak?

    ReplyDelete

ai lebiu la