jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, December 13, 2010

Adobe Photoshop?



Aku memang suka edit gambar,
tapi aku tak suka ambil gambar,
sebab?
aku tak pandai senyum.
kalau aku senyum?
cuba bayangkan shrek senyum ketika tengah berak.
macam tu la keadaan muka aku kalau senyum.
aku memang ada banyak software-software edit mengedit,
tapi aku tak ada adobe photoshop,
puas aku download bagai
tapi tak dapek jugak,
hampa terus,
ramai yang suggest guna photoscape,
tapi aku rasa tak mencabar la guna photoscape,
gila berlagak,
then,
pada suatu masa bercuti,
aku godek-godek laptop adik aku
tetiba aku terjumpa satu software ni,
aku tatau nak sebut macam mana,
yang bestnya,
software itu tulisan CINA!!
mati aku nak paham.
pakai hentam keromo ja klik-klik ikut teradab.

hasil nya?

tadaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

*sebelum*

*selepas*


cantik tak...
cantik tak...


























2 comments:

  1. sofware apew tu?
    hehe kne blajar bhasa cine la jp ag..

    owg guneadobe gak,
    tp beli yg pirate jep..
    jhat x? huuu~

    ReplyDelete
  2. beza betul... barulaa nampak suci dan beriman muka incik seman... mueheheheheheh :P :P :P

    ReplyDelete

ai lebiu la