jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, December 16, 2010

Boobs?

Masa aku sedang berjalan mahu pergi klcc, ada dua orang lelaki bangla. Berkot. Smart? ekkkkkk....Salah seorang lelaki itu pandang aku macam sepuluh tahun tak tengok perempuan. Pandangan mintak penampor lima kupang dari aku. Pandangan gatai kamu tau. Sambil pandang-pandang aku, tangan dia dipimpin oleh lelaki satu lagi melintas jalan. Erkkk...kawan atau "kawan baik"?.

Tetiba aku terfikir. Macam mana kalau lelaki bangla itu naik minyak lantas meraba aku macam yang berlaku dekat stesen lrt plaza rakyat. Penampor lima das dari aku memang konpom la dapat. Tapi, apa aku nak jawab kalau orang ramai tanya awat aku belasah lelaki bangla itu.

Adakah aku nak menjawab,

Laki itu meramas buah dada saya.-nampak sangat macam aku yang sanggap kerana penggunaan tatabahasa yang akan mendorong orang ramai meramas aku jadi belacan. Errkkkk!!Eden tak sanggup.

atau

Lelaki itu pegang buah dada saya-kalau di alih bahasa ke bahasa penjajah, He hold my Boobs?Walaweh...Luruh macam buah epal ke?

atau

dia pegang cuti-cuti cinta saya!!

Kalau kamu, apa kamu jawab?

4 comments:

  1. cakap saja 'dia telah meraba saya' tanpa perlu dijelaskan kat mana dia raba. itu sudah cukup.

    tapi yelah, kalu pakai tudung tak tutup dada, kan ke memang mengundang rabaan orang tu... Hahahahahahah :P :P

    Yeah, sebbek Kak Una pakai tudung labuh tutup dada... Kui kui kui kui :P :P

    ReplyDelete
  2. gua dinoda! hape lg, lu orang pukul dia ramai2.. jgn pandang boobs gua pulak!

    ReplyDelete
  3. "aku dirogol woi !"
    cakap je cmtu
    confirm rmai2 debik lelaki2 durjana tu
    dengan ko sekali kena debik
    wahahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha.. takdenya bangla tu nak kaco lu.. tgk lu pun diorang dah cuak.. lu kan gangster besar.. huhu

    ReplyDelete

ai lebiu la