jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, December 30, 2010

cerita kedai kopi

"bini aku dok tanya sapa yang golkan bola.padahal tengok sekali ni".
"a'ah...bini aku pun sama".

maaf bapak-bapak sekalian. kami, kaum wanita bukan tengok bola yang disepak, kami cuma tengok pemain bola sepak itu.
*********************************************************************************
Siapa Khairul Fahmi itu?
Aku on - on je face book, banyak nama khairul Fahmi naik.
Mata aku semalam dok melekat dekat pemain malaysia jersi nombor 10 safee tak silap nama nya dan bambang, pemain Indonesia.

Gantang-gantang jugak ya cowok- cowok bola sepak indonesia ini ya

2 comments:

  1. gua aim rajagopal je..
    kot2 rajagopal dpt Dato, gua boley jadi Datin no. 2~

    ReplyDelete
  2. haha, perempuan kalau tgk football mostly mata mencari yang ensem.aku pon sama =P

    ReplyDelete

ai lebiu la