jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, December 2, 2010

Dear God,please.... I need new...

  1. new job (almost 3 years)
  2. new enviroment(balik-balik tgk klcc, avenue k,avenue k, klcc.nyampah hai tau)
  3. new task( boring giler asik ngadap ssm, lhdn, commension oath)
  4. new salary(tskk.tsk...bau bonus pun tak pernah hidu)
  5. new food( boleh?asik makcik-makcik kedai bawah ni masak lauk yang sama je.sampai aku dah boleh hafal menu dia)
  6. new fren( ceq nak kawan!!ceq nak kawan!!asik kawan dengan semut, lipas cicak je..kang mau jd beast master)
  7. new computer( boleh meroyan tau kalau 144 kali asik hang je.mula aku terasa nak campak dari tingkat 5 bangunan wisma ni)
  8. new boss(kalau boleh, nak yang hensem, muda, bujang dan kaya.Lalalalalalala!!)
  9. new boifren?boleh gak.pilihan-pilihan nya adalah seperti
  • van diesel
  • the rock
  • sam supernatural
  • dean supernatural
  • clark ken smallville
  • lex smallville
  • hero boys over flower den lupo namo
  • louis khoo
so many choice!!
how to choose?
let use lat ta li lat ta plum to choose,
lat ta li lat ta plum!!
haiya....
i choose en.seman !!!
hahahahahaha!!

2 comments:

  1. hahahaha..cian kat ko kan.. pasal kwn tu aku bolehlar tlg.. 2 pun klu ko sudilar nk kwn nngn aku...;)

    ReplyDelete
  2. gua nk boiprend macam michael schofield..! eerrr.. tp yg sehat lah.. xnk menjanda cam sarah trancredi.. huahuahua!

    hye tikus!

    ReplyDelete

ai lebiu la