jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, December 17, 2010

Gadis

"akak, ni apa?"

"ni loose powder"

"apa beza dia?"

"macam bedak talkum.di halus"

"ooooo.Akak, ni apa?".

"ni two way cake."

"apa beza dia?".

"ni dia siap2 dengan foundation dah. dah tak payah nak pakai foundation dah."

"ooooooOOooOOooo"

maaf.
saya bukan gadis- gadis.
saya tak tahu sangat pasal jenis - jenis bedak ni. saya cuma tahu bedak compact dan bedak sejuk. Itu pun dah feeling seperti maria ozawa.
Apatah lagi eyeshadow, blusher bagai ni. hendak menggunakan nya pun saya tidak tahu. tetapi, saya tahu, sekiranya saya mengaplikasi kan alatan tersebut, nescaya saya akan menjadi seperti lisa surihani.
Apa? Nanti nak kawen mak andam akan cabut bulu kening? ishhhh...tak mahu la.dari cabut bulu kening, baik tolong cabutkan bulu ketiak saya ini. sudah panjang. Bulan depan, saya mahu pergi trim bulu ketiak saya. Buat rebonding. Tapi kalau buat dreadlock pun mengancam jugak kan.

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la