jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, January 18, 2011

Clash

P: Awak, kita clash.

L:Apa?Cuba ulang lagi sekali.

P: Kita clash pekak!!

L:Kenapa? Cuba awak bagitau apa yang awak tak puas hati dengan saya?

P: Sebab kita tak nak kongkong awak. Kita tau awak suka berkawan dengan perempuan tetapi saya kuat cemburu macam awak cemburu bila saya mengatal dengan The Rock. Kita tak nak la awak hilang kebebasan.

L: La. Sebab itu je awak nak clash? Awak, walaupun saya berhai dengan perempuan sana, berhai dengan perempuan sinun, hati saya dengan awak je tau. Awak dah ambil hati saya.

P: Ohhh!! Selama ni awak zombie la eh?!! Tak sangka pakwe saya zombie. Zombie makan apa eh?

L: Kelepukkkk!!!

P: Sakit la samdol!!! Ayah bayar zakat tau kepala ni.

L: Lain kali jangan dok buat benda - denda bodoh boleh. Lagi sekali awak cakap benda - benda bengong macam ni, saya jual awak dekat siam.

P Eh..Yeke?? Best nyer. Boleh la jumpa kaum kerabat keluarga dekat siam ha. Bila awak nak jual saya ni?

L: Apa la malang dapat awek sengal unta macam ni!!!!

P: Awak. Saya minta maaf ye tadi cakap nak clash. Tak pernah terpikir pun. Ni semua gara- gara cerita hindustan semalam la ni.

L: Dia salahkan hindustan pulak. Dah dah.. Saya maafkan walaupun sembilu menusuk hati luka berdarah kembali.

P: Eh?? Hati awak luka eh? jom jom kita pergi kedai basikal tampal hati awak tu. kang makin parah pulak.

L: Astaga!!!!! Sengal mengkudu ulu!!!

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la