jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, January 19, 2011

Nila cap Ujala.

L: Awak, kita rasa kan kita dah batuk dekat seminggu dah. Pastu, tekak ni rasa perit sangat bila batuk. Nak telan air liur pun sakit ha.

P: Awak, cuba awak rasa dekat leher awak ada benjol tak?

L: A'ah. Adalah wak. Rasa macam ada benjol kecik ha.

P: Awak ada begok ni. Patut la tekak awak sakit, badan awak panas. Kena letak nila dekat tempat benjol tu. Selalunya, orang pakai nila yang ketul tu. Kalau yang cair macam ujala tu tatau la pulak. Tak pela. Awak tahan ye. esok saya cari kan untuk awak. Awak g tidur dulu.

L: Yelah. Saya tidur dulu.

********************************************************************************

L: Awak!!!Gud morning. Tekak saya dah kurang sakit. benjol tu pun dah kurang.

P:Iye? Awak letak apa?

L:Saya minum nila. Macam awak cakap semalam.

P:Astaga!! Orang suh letak dekat benjol bukan suruh minum samdolll!!!!

L:Errrrkkkkkk!!!!! Patut la pas minum air nila tu perut sakit semacam. Nasib baik air nila tu cair. Kalau pekat, mau berbuih mulut. tapi, tak sedap la air nila tu.

P: Lain kali sebelum buat tanya, jangan main redah je. Awak berak taik warna apa? Ada warna biru tak? Hahahahahahaha....

L: Samdol punya awaekkkk!!

1 comment:

ai lebiu la