jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, January 31, 2011

Review filem-Haq

Kesimpulannya, aquarium, cermin, bola dragon ball dan mimpi adalah sumber tenaga bad.

Menangisssssssssssssssssssssssssssss wehhhh tengok pilem ni.

Cik seman dari starting dah maki hamun sebakul tak dilupakan aku juga kena tempias nya sebab aku yang pilih cerita itu. Terpengaruh tengok promosi yang terkebabooom tapi cerita macam doh betul.

By the way, aksi ranjang yang tak berapa nak ranjang dia membuatkan penonton terpegun sekejap. Dari bunyik gamat orang dok gelak gulita maki hamun tetiba senyappppp je bila part itu. Hampeh betulllll...

Dah macam gabungan the transporter, tekken dan dragon ball aku tengok.

Orang belakang aku die hard fan adi putra kot. bila nampak je adi, bergegar kerusi aku kena tendang. kaki tak benkong ke dulu? Nak akuu bengkong kan ke?

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la