jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, February 25, 2011

APa itu monopos?

Entah la dik. Akak pun tak tau monopos tu apa. Akak dok rasa monopos itu sejenis makanan yang sesedap tomyam dekat secret resepi ha.


p/s:konpom bebudak sekolah nak buat assigment pasal monopos ha. Google tunjukkan blog akak eh dalam carian. nakal google ni.

4 comments:

  1. bukan akak tu yang mono.. hehehe..
    uit.. lama tak bcerita dalam blog.. apa kes..

    yg benar..
    bulat..

    ReplyDelete
  2. Anonymous yang bernama bulat: uihhhh!!! aku sihat segar bugar terbaik dari ladang lagi...

    Aku malas nak menaip. blog apa kes tak boleh komen

    ReplyDelete
  3. yker tak boleh komen.. patutlar tengok takde orang nak komen.. ingat korang tak sudi nak komen.. sedih mak tau.. huk3

    -bulat-

    ReplyDelete
  4. aku tgk ko ade potensi buat blog 18sx..
    haha..

    cite baru mane ni?
    mane kartun nye.
    ko slalu shoping shawl kat ner?

    ReplyDelete

ai lebiu la