jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, February 16, 2011

kak lemah tengah sawan.

  1. Otak dah over limit. Lampu otomen di dada pun dah kelip-kelip nig nong ning nong sila recharge bateri sebelum anda beroperasi kembali ataupun anda akan meletup dalam masa lima saat. kebababommm!!!
  2. ohhhh... kat mana ada pusat anger management? aku nak daftar masuk sebelum aku bertukar menjadi king kong dan memusnahkan wisma sambil mengegam the rock dan memanjat kl tower sambil menghentak hentak dada menjerit "oooooOOOoooo"!.
  3. ohhh... sumpah aku bukan orang yang jeles hatta dalam zodiak leo pun mengatakan leo seorang yang kuat jeles tapi yang sebenarnya aku lannnnggggsung tak jeles sebab aku tau hatimu ada pada ku dan sebab itu aku hanya pandang sebelah mata tatkala tengok berberuang beruang besaq kecik. takkkk....aku sumpahhhh tak jelesss tauuuu....
  4. ohhh....tetiap 14.2 aku sambut valentine bersama -sama kertas - kertas ujian dan air mata tskkk tskkkk tatkala menjawab sebab nak mengeluarkan hatta sezarah kuman pun amat payah dari otak yang makin karat ni. bagus sungguh valentine jatuh pada hari perkuliahan dan macam gampang jalan jammmed hatta berlari pun boleh mengalahkan kereta ferrari tau.
  5. ohhhh gaji aku dah naik sebanyak RM 0.00.
  6. kat mana aku boleh beli sugar dadi. aku nak beli longgok.

1 comment:

ai lebiu la