jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, February 23, 2011

Tolong Ingatkan Aku

Tolong ingatkan aku,
yang aku dah 26 tahun.

tolong ingatkan aku,
supaya menjadi lebih matang.

tolong ingatkan aku,
buang habit makan sebelum gosok gigi.

tolong ingatkan aku
jangan mengeluh dengan dugaan yang melanda.

tolong ingatkan aku,
lebih kan tengok cartoon dari drama drama drama air mata.

tolong ingatkan aku,
supaya menabung untuk masa kecemasan.

tolong ingatkan aku,
lebihkan baca buku ilmiah agar otak tidak berkarat.

tolong ingatkan aku,
maafkan mereka mereka yang pernah memporak peranda keranda kan hidup aku.

tolong ingat kan aku,
agar lebihkan makan sayur dan buahan buahan.

tolong ingatkan aku,
bahawa gemuk itu comel,
kurus itu terrible.

tolong ingat kan aku,
aku ada kerja kena buat.
hahahahahaha!!!




1 comment:

  1. gua ingatkan ni... harini masih weekdays~

    keh keh keh!

    ReplyDelete

ai lebiu la