jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, March 2, 2011

Cuai dan lalai tidak dapat dipisahkan bagaikan lagu dan irama

sejak dari azali aku memang kaki cuai dan lalai. kekadang boleh lalai tak makan dan minum. tapi dulu-dulu minum la. boleh kadang-kadang aku lupa nak minum air.

Buku? berpuluh - puluh kali hilang. aku lupa aku letak kat mana. cuai madame suppiah kata.

kad pengenalan? Lagi la...Acapkali aku bawa kuar je dari dompet, confirm aku lupa tang mana aku letak. kadang - kadang boleh tak perasan aku berjalan seminggu tak ada kad pengenalan. Dah la muka iars - iras marsandah.

Beg Dompet ? Lagi la. Ada satu ketika, aku pegang purse and then aku letak kat tepi pintu kereta belah penumpang la. singgah jusco borong macam nak gila sampai counter muka terkulat - kulat cari purse tak jumpa. Demmm!!! dalam keta. nasib baik en.seman ada iras- iras watson nyambek berdesap desup lari pergi ambilkan.

Duit? kadang - kadang aku boleh tak perasan dalam purse hanya tinggal RM2.

Dan yang paling terbaru. Semalam je berlaku. aku bagi Rm 1oo nak bayar makanan and then dapat baki tak cek balance sampai umah baru feeling feeling nak cek sekali wat da hekkk!!!! apa balance RM9 je !!! RM 50 mana!!!! kenyang tokey kedai tu.

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la