jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, March 28, 2011

I Spit On Your Grave.

Citer dia memang awesome. Citer ni tak ada keluar dekat mana-mana pawagam di Malaysia aku rasa sebab citer dia...aaa....eee....uuu...aaa....aga-agak macam citer lucah versi seram sikit. kalau nak masuk malaysia, konpom diorang pun tak tau nak bagi kategori apa.

citer dia pasal apa?

citer dia pasal perempuan ni kena rogol+liwat beramai-ramai siap pakej kena seksa+dera=psiko betul ha. Bayangkan, perogol perogol ni masukkan senapang dalam mulut kerongkong dia.sampai kedalam pastu tarik.masuk tarik.sampai berdarah mulut kawan.gigi dia hampir-hampir nak tercabut sebab salah satu perogol ni tarik gigi depan dia sampai kan aku pun dah terpegang gigi aku sendiri sebab aku macam rasa gigi aku yang kena tarik. perempuan ni kena pukul dekat pungkok dia guna kayu besbol!!berkali kali. kalau aku, mau mengamuk sakit.yang rogol dia pakcik polis, seorang lelaki cacat otak,sorang lelaki yang nak cabut gigi,seorang lelaki yang asik ketawa je dan seorang lelaki yang asik merakam kejadian itu. perempuan ni terjun sungai konon konon nak bunuh diri. aku ingat kan perempuan tu dah mati kelemasan dan hantu dia yang bunuh semua perogol perogol ni tapi tak.dia masih hidup. u go girl tetiba semangat.

Apa dia buat untuk balas dendam?

  1. Lelaki yang cacat ni kena dulu.dia tak bunuh just kasi pengsan je. bak kata omputih,save for better ending.
  2. Lelaki yang asik ketawa dan asik merakam ni kena serentak.dia ketuk kepala dua-dua mamat durjana ni.pastuh seret masuk hutan. yang asik merakam ni dia ikat kat pokok, yang asik ketawa dia ikat dalam rumah usang dalam bath tup yang dia buat penghadang.dia ambik mata kail,dia cucuk dekat dua-dua kelopak mata lelaki yang asik merakam ni pastuh dia ikat dekat pokok.lelaki asik merakam ni tak boleh pejam kan mata la kiranya. bila dia pejam je, berdarah mata dia. pastuh dia ambek bangkai tikus,dia sumbat dalam mulut lelaki itu. hambek. berjurai jurai muntah nye. yang zionis, datang dua ekor burung gagak datang patuk + korek + makan mata lelaki ini. Serve u right dude. Lelaki yang dalam bath tup tu diisi dengan asid.hambek ko..berlubang lubang muka.
  3. Lelaki yang nak cabut gigi minah ni keje dekat stesen minyak. pastu, perempuan ni datang la stesen minyak dengan pakai skirt pendek dok tongek-tonggek ala ala nak mengoda.dah nama pun lelaki kan.dia pergi la kat minah ni dengan niat nak berkenalan.sekali hambek ko.berkenalan dengan kayu besbol dikepala mu.pengsan kena ketuk. bila dia sedar je, minah tu dah gatungkan kan dia secara berbogel.jangan risau.mata aku masih terpelihara sebab tak ada anasir anasir lucah di situ. minah ni letak sekeping besi dekat mulut lelaki ni pastuh dia asik duk tarik tarik besi tu.berdarah mulut lelaki tu sebab besi tu macam mengoyakkan mulut dia.pastu..pastu...korang tau minah ni buat apa?dia ambek playar,pastuh dia tarik gigi lelaki ni satu persatu.ngeri siot.lelaki ni mati sebab apa aku kurang paasti.
  4. yang last sekali pakcik polis dan lelaki yang cact tu.dia bunuh serentak.kira jimat tenaga. minah tu bongkok kan pakcik polis tu atas meja, dekat pungkuk pakcik polis tu, dia letak senapang betul betul dekat lubang sistem perkumuhan.picu pistol tu diikat dan disambungkan pada jari lelaki cacat ni. bila lelaki cacat ni sedar dari pengsan, dia tergerak tangan dia and BAmmmm!!!picu tertarik,peluru masuk arah buntut, kuar melalui muka depan pakcik polis dan terus kena dada lelaki cacat tuh.
mati semua perogol perogol tu.
puas hati perempuan ni.

perempuan kadang kadang boleh jadi sangat baik dan kadang kadang boleh jadi sangat kejam.

3 comments:

  1. ni cite ape ko tgk ni..
    ganas siot..
    ade cd??pinjam

    ReplyDelete
  2. coco-ladyshe:tak ada la.aku pun tengok dekat cc.ko download la

    ReplyDelete
  3. ko tengok cite lucah!! apesal tak gi layan kat carcosa je.. ape barang cc weyy

    ReplyDelete

ai lebiu la