jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, March 8, 2011

March 2011.

Bulan yang banyak menguji kesabaran yang tersedia maklum bukan seorang penyabar.

  1. 01/03/2011-Makan malam di kedai makan, bukan kedai kasut. Jumlah bil RM41.00. Bagi RM100 yang masih bau bank. Dapat balance balik RM 9.00. Demn!! Kenapa dah balik rumah selamat landing baru terperasan duit baki tokey kedai bagi kurang???
  2. 05/03/2011-Syak telah dicabul oleh hulk hogan pada waktu malam sebab pada hari ahad tersebut, aku bukak tombol pintu kereta boleh patah!!! Demn.. Duit lagi.
  3. 07/03/2011-Pergi interview di jalan cokreiw apa jalan susaah benor nak menyebut. Dan macam biasa, tidak tahu jalan dan paling selamat, tunjuk aja alamat dekat pakcik teksi. teksi mintak RM20.Aku angguk je sebab aku ingat kan jaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh la bebeno. Jauh la..dia meng u- turn, dia reverse, belok kanan kuar kiri, masuk depan kuar belakang. Walhal time balik, baru RM 5.00 hokehhhh... Demn!!
Dan, aku masih mampu tersenyum dan bergelak gulita. Pedih di hati disimpan rapi. Sebab aku percaya, apa yang jadi dekat aku, mungkin ada hikmahnya.

tak ada benda satu pun yang menyenangkan aku. tapi, aku masih tersenyum kegembiraan sambil mennagis didalam hati.

1 comment:

ai lebiu la