jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, March 23, 2011

Surat Karangan Rasmi

Kepada,

Diari Bergerak Hari Ini.

Perkara:perkara berbangkit sepanjang aktiviti semalam.

  • aku tak tahu aku eja betul ke tak. otak mampu nak digest dengan baik.
  • pigi keja baju kurung, balik keje trak suit, t-shirt saiz xl.ya aak au ya ak aw itek gembo gembo la aku semalam hasil pinjam baju cik seman. tetiba aku jadi rimas pakai baju kurung.so, nak menyelamatkan dunia persikitaran daripada sinaran radioaktip yang dilepaskan aku, baik aku segera bertukarrrrr menjadi super seedgurl xl!!!!ya ak au ya ak au itek gembo gembooo
  • filem invenson los angeles ke los vegas ke hapa ntah memang meletup. terkebabom sana ...terkebabommm sini. Impaknya? Budak perempuan depan aku siap terangkat terangkat kaki tangan di udara. Oh adik...feeling nampak...
  • yang berperang enam orang.. kedebuuk gedebak...yang balance sedang menikmati sarapan pagi sambil borak borak di pangkalan resia. ooooooohhh berbulu aku tengok.
  • Cis...kenapa awek yang berlakon di dalam cerita too fast too furious merangkap awek van diesel dalam citer itu pun turut serta berperang? multi-talented betul la u akak..boleh bawak kete. boleh g perang-perang leftenan santos.
  • En.Seman cakap awek van diesel dalam citer too fast too furious ciss terbako dah hati ini leftenan santos memang suka berlakon watak-watak extreme. "main" pun ganas. Aihhhhh??? Lain macam ja ayat?
  • Sedang sedap makan megi goreng roti nan ayam tandddooooriiii, aku ternampak satu invension sedang berlaku disebelah EN. seman yang menggunakan pangkalan tabung meter parking. invension diketuai oleh Leftenan Lipas. Leftenan lipas sedang khusyuk memerhatikan EN.Seman mengunyah ayam manakala aku khusyuk memandang Leftenan Lipas sambil berfikir fikir bilakan Leftenan Lipas mahu menhijectkan ayam En. Seman.
Sekian,
Terima Kasih.

1 comment:

  1. bila en seman letak ayam.Leftenan lipas akan melepaskan serangan.

    ReplyDelete

ai lebiu la