jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, June 8, 2011

kisah panas sekarang ahhh tajuk macam cabais

Di ikut ikut kan, aku tak pernah langsung ambek kisah pasai kisah blogger zaman sekarang. Cerita cerita pasal minah bernama evan di belakang tetapi bukan juliana evan so suwiiiittt, gambit ohhh pujaan malaya ku itew. Kisah blogger kena tegur ke ditegur ke apa ke, memang aku tak ambek kisah. tapi, sebenarnya.... aku memang tak ambek kisah apa-apa yang berlaku di sekeliling aku pun . Berita memang dari kecik aku tak tengok. Kalau tengok pun, ada la dalam lima minit. Bagi aku, tengok berita tu satu pekerjaan yang sia-sia. Sebab tu paper pengajian am aku bahalol tahap dewa, sampai kan tarikh kita merdeka aku boleh lupa. Bukan setakat hari merdeka, tarikh hari lahir aku pun kadang kadang aku tertukar dengan abang-abang aku. Surat Khabar? Lagi la jarang aku membaca. Aku menyampah. Bila bukak je paper, bunuh sana sini, lempaq sana sini, ragut sana sini, harga naik. serius shitt.dari aku sakit jiwa baca berita macam tu, lebih baik aku tak yah baca langsung.

Start dari aku buat blog ni, aku tak pernah rasa aku seorang blogger. Aku cuma rasa aku sedang dalam usaha untuk membuat kan sapa sapa yang baca blog aku senyum macam orang gila, so aku ada la geng nak cek in tanjung rambutan nanti. Kalau boleh bagi la laki. Muka ala- ala hritik roshan, bodi macam the rock, perangai macam van diesel. Aum aum la nanti aku.

Tapi,

tetiba aku teringin pulak nak baca kisah minah evans ni.

muahhahahahahhahaha

1 comment:

  1. sebab apa ko nak berubah? kenapa minah evans tu membuatkan ko mau berubah???

    ReplyDelete

ai lebiu la