jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, June 22, 2011

Tabiat

Satu tabiat encik seman yang sekarang ni telah dipanggil van diesel oleh aku yang telah dapat dikenal pasti dan telah di 'dna' kan iaitu sindrom kekurangan dna pengecaman kengidaman dimana seseorang yang menghidap sindrom ini selalu nya tersasar dari jadual mengidam.macam fenin kan ayat aku. Aku pun kurang pasti dengan jalan penceritaan yang fail ni. Tak boleh buat novel box ofis macam nora elena la macam ni.
Sebelum tersasar dari jalan cerita, marilah kita pulang ke pangkal tajuk. Begini alkisahnya pada hari isnin aku tetiba teringin sesangat sangat mengalahkan ibu mengandung ye aku tau perut aku buncit macam ibu mengandung tapi mengandungi bahan kumbahan yang tak dapat di flash. Penat aku berdrama melakonik mencerita kan bahawasanya aku mengindam kan beger ramli tapi di 'dekk" kan oleh van diesel ini. Bertambah tambah berbulu nya aku.

Dan pada hari ini, saat ini ketika aku tidak mengidamkan beger, pada masa aku mengarang karangan ini, dia sedang beratur membeli beger untuk aku.

Cuba bayangkan sindrom ini jika berlaku ketika aku sedang mengandung real punya.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

ai lebiu la