jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, July 15, 2011

Kembang Hidung

Pernah menghidapi sindrom kembang hidung?
Berlaku apabila menererima pujian yang melambung ke langit atau menerima hadiah daripada pujaan hati yang berupakan cincin diamond lazo ataupun volksewegen iaman kalbu kecik.

aku tengah menghidapinya. hidung yang sedia kembang bertambah kembang apabila menerima panggilan telifon daripada bekas pelanggan yang pernah menerima khidmat perkhidmatan aku. oh...suka hatinya aku mengingatkan bahawa aku bukan bekerja sebagai pegawai khimat pelanggan atau di dalam bahasa saintifiknya GRO.

Ex client aku menghubungi aku dengan tujuan untuk meriik sama ada aku masih bekerja di dalam sektor setiausaha syarikat dimana malangnya aku telah meletakkan jawatan sebagai setiausaha syarikat untukmana mana syarikat dan telah kembali ke bidang aku iaitu akaun buat masa sekarang. andai aku masih di dalam firma setiausaha syarikat, dia mahu memindahkan ke empat empat buah syarikatnya untuk di uruskan oleh aku kerana menurutnya, setiausaha syarikat yang sedia ada leceh

Bangganya aku kerana ada orang yang menghargai khidmat aku.

Tetapi,

Yang tak boleh nak banggakan sangat, hidung aku masih kembang. Bagaimana hendak mengurat abang abang aprika badan taf nih?

2 comments:

ai lebiu la