jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, July 27, 2011

Kuih Pelaq, Utara.

Alolololo shumelnya keywords search ni. Teringin nak makan kuih pelaq ye adik. Tapi kan adik adik, sepanjang ahkak bergelar anak utara lupa daratan ni, tidak pernah pulak telinga ramping ini mendengar nama kuih pelaq tatkala menjengah gerai gerai untuk serok(breakfast. penggunaan nya lebih kurang macam ni:weh!!Mai srok dulu)

Tertanya tanya jugak la ahkak ini macam mana rupa nya kuih pelaq.

Kalau pelaq yang membawa maksud carutan ahkak tau la

weeiiii...pelaq la ang ni...

Yang membawa maksud lebih kurang kepada:

weiiii...kurang ajar la kamu ini( ayat baku)

ps:lama dah aku tak kelik Baling. Lama dah tak menatap muka mek(madame suppiah yang gorgeus). Harus la cuti raya lama ni.

3 comments:

  1. pelaq dengan pilaq tu sama ker.. hehe

    - insan bnama bulat !

    ReplyDelete

ai lebiu la