jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, August 4, 2011

Fw: Persamaan

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

-----Original Message-----
From: kelabuasapku@gmail.com
Date: Thu, 4 Aug 2011 04:26:17
To: <kelabuasapku.gardenia@blogger.com>
Reply-To: kelabuasapku@gmail.com
Subject: Persamaan

Dahulu bila pakai shawl,mesti aku akan dengar orang panggil Yuna. Tang mn sama dengan Yuna pun aku tak tahu. Nak kata pandai main gitar,boleh la kalau setakat nak menyumbang kan tune yang mengundangkan api syaiton nirajim adik aku,memang terrer la. Nak kata aku pandai menyanyi pun tak juga la. Kang bila pegang mike,yang keluar suara nobita ha. Gila nobita menyanyi lagu dan sebenarnya.

Puas aku memikirkan nya. Pastu baru tersedar. Oh.. Aku memakai selendang. Patutla dipanggil Yuna. Tetapi,kenapa Yuna. Yang mula mula pakai selendang Wardina kan.

Cuba kalau aku pakai bikini.
Ada tak orang nak panggil aku Pamela Anderson versi Baywatch Malaysia.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. mestila.di dalam. diluar mahu kena kerat dgn madame suppiah-loti

    ReplyDelete

ai lebiu la