jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, August 25, 2011

Ramadhan Tahun Ini


  1. Tercengang tengok kebanyakkan mall di Kuala Lumpur sudah memulakan dekorasi untuk menyambut Aidilfitri sedangkan Ramadhan bakal menjelang tiba keesokkan harinya. Bai, baru nak puasa bai. Jangan seksaited sangat nak deko sana sini. potong stim betul la.

  2. Pertama kali shopping raya sengsorang. Puasa Ke-7 aku dah siap settle semua. Pueh hati. Seksaited tak yah hadap sesak dekat Jalan Tar hari minggu tapi azab jadi penjual tudung. (eh, kome dah beli tudung raya belum)

  3. Pertama kali tak dapat angpau raya daripada bos. Empat tahun aku dok kompeni lama, dapek la jugak seketui dua angpo raya. Duduk kompeni gergasi mencakar langit aum aumm aumm pun xdapek.

  4. Pertama kali aku tukar duit raya. Ekuse me, bukan duit aku ya.Ini duit exec - exec aku. Mahu duit raya, sila la tadah tangan mohon. Gila kejang kaki beratur. Huluq la barang seketu dua angpo raya. Saya tukar tak ikhlas ni.

  5. Pertama kali aku tengok kaum wanita kuala lumpur secara terang terangan membeli makanan time lunch. ahkak, tahu la dapat redline, tapi jangan la membeli secara terang terangan. Malu tau orang tengok. Kang boleh mendatangkan saksipices kepada kaum lain. Yang masuk order KFC?huuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  6. Selama ini, aku hanya melihat perempuan je seksi. Kali ni, banyak pulak lelaki seksi muncul. Panas je bang. Sungai sebelah stesen Masjid Jamek tu sedap kalau di bawa kuak lentang.

  7. Pertama kali berbuka puasa dengan hidangan ala buffet. Gila jakun. Penuh 1 meja dengan makanan.

  8. Kadar pertambahan bilangan kubur yang harus diziarahi. Tsssk....Tssskkkk... Al Fatihah.

  9. Sejajar dengan peningkatan usia yang lebih matang (ehem...ehem...) mood nak raya secara havoc mulai terhakis. Sekarang tune dia lebih nak menyiapkan kelengkapan keluarga. Calon isteri mithali ni.

  10. Mood aku sekarang tune dia lebih ke nak balik kampung dari nak beraya.

2 comments:

  1. selamat hari raya nurul dina.. ;)

    -bulat-

    ReplyDelete
  2. geli mak tau nengok lelaki seksi.. ingat kau maskulin sangat?? coii..

    mud aku skang lebih kepada nak berbuka

    ReplyDelete

ai lebiu la