jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, September 13, 2011

Siri Penyiasatan untuk mengesahkan terdapatnya kulit babi

Aku baru beli purse baru. Ala. tak mahai pun. Dalam RM20, tu pun beli dekat jalan Tar walaupun ada cop Hermes London. Masa dalam proses pembelian tu, aku dah ternampak tiga titik tapi aku tak syak itu kulit babi sebab setahu otak kudus aku, kulit babi dikesan dengan tanda tiga titik berbentuk segitiga, manakala tiga titik yang ada dekat bahagian purse itu adalah dalam bentuk melintang. Dengan yakinnya aku menyudahkan urusniaga tersebut dengan membuat pembayaran.

Tetapi,hari ini aku dilanda syak wasangka dengan tanda tiga titik ini setelah membaca blog Perempuan Jomblo lalu aku membuat pen"google"an dengan menggunakan ayat "cara mengesan kulit babi"dengan harapan akan dapat sedikit info dan hasilnya amatlah memberangsangkan.

Cara mengesan teruna pun perlukan kulit babikah?
Comfius aku.

3 comments:

  1. oh. begitu rupanya kulit babi. bagaimana plak perangai macam babi??

    ReplyDelete
  2. jelina:kalau perangai macam babi di cam dengan cara pernafasannya. lu better cek lubang idung cepat

    ezan idma:itu la...dah rasa macam nak tanam sendiri je bahan2 keperluan

    ReplyDelete

ai lebiu la