jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, October 5, 2011

Will your marry me?

Aku nak kawin tapi En. Seman tak mahu lagi. Alasannya, kang aku susah nak g kelas dengan perut boyot memboyot naik turun naik turun tangga. Nak tunggu aku habis belajar, tunggu la dua tahun lagi. Gamaknya time tu pun dah mengertutu bagai.

Bukak je sem baru, ramai kawan kawan yang dah nak kahwin. Dengan nada jeles, apa barang kahwin awal awal. Tak muda remaja belia betul la.

Yang nak bertunang pun banyak. Ahhh. Berdarah jiwa aku tau. Tapi, time berdarah darah jiwa pun, aku suka belek majalah Pengantin nak tengok gaya pelamin terbaru, baju pengantin goodies beg dan sebagainya.

Into sikit punya panjang. Tujuan utama aku just nak memperkenalkan
Jom Kawen Design. Butik perkahwinan yang korang boleh kontek secara online. Design dia superb superb. Sekarang ni pihak beliau sedang membuat promosi pakej pertunangan dengan harga serendah RM400.00. Antara yang termaktub dalam promosi ini ialah: 1 PELAMIN MINI (CONTOH SPT GAMBAR DI BAWAH) 1X MAKE UP PERTUNANGAN ,FRESH FLOWER HAND BOUQ FREE (fresh flower percuma wehhhh...sapo nak bagi percuma niih...masuk jamban pun berbayor)

contoh gambar pelamin:







Antara kelas met yang menggunakan khidmat Jom kawin design baru baru ini.











Seriyes lawa giler kombinasi warna yang digunnakan. Kira menyerlah jugak la kawan aku ini disinari cahaya gold di belakang tu umpama seperti menggunakan Safi Rania oh suda larik tajuk.






Kalau berminat sila rajin rajin tangan tu mengkontek:



Kak Mas:012 677 2637.



Alkisahnya, Kak Mas ini kawan aku. Kalau nak mintak diskaun, cuba la sebut nama aku 44 kali. Muaaahhahahahahaha...




















kelasmate engagement day.






















1 comment:

  1. nak kawen gak!!!
    hahahah..
    sbr2..msenye kan tba..ngee

    ReplyDelete

ai lebiu la