jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, February 3, 2012

Syukur. Masih mempunyai segarit senyuman.

penghujung tahun 2011 tak begitu manis. Pahit pahit 4 tahun sudah terasa.
Awal 2012.
Yakni January,
Kesabaran di uji. Ajaib nya. Aku mampu kawal kemarahan. tak ada ion ion Hulk Hogan dalam badan. Ion Shrek pun sudah tak nampak. Maih mampu tersenyum dan bershuffle ketika berjalan.

Penghujung January 2012.
Semakin parah. Jikalau la hidup ini ada button delate, mahupun prevoius.nescaya butoon button itu menjadi pilihan aku untuk melarikan diri dari masalah.

Awal February.
Fikiran sudah makin tenang.
Mohon Allah menenangkan jiwa hambaMu ini.
Aku sudah penat dan lelah melayan karenah karenah manusia bertopeng di sekeliling aku.

ps:bayangkan hati anda seperti seketul span yang masih gebu ketika dibeli. cuba anda penyek kan sedikit demi sedikit dan konyok keronyok sepuas puas hati. hasil span itu, bagaimana?sudah tidak segebu ketika awal anda beli kan. Macam itula keadaan hati aku sekarang.

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la