jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Sunday, March 11, 2012

Asam Di Darat , dalam periuk, kita berpeluk.

  1. Aku dah rasa makin tua. serius. muka makin sememeh. cara bercakap pun dah berterabur macam nenek kebayan.
  2. Nak bercinta balik pun dah tak reti. macam mana nak mengurat eh. ada sesapa yang sanggup nak ajar aku balik tak.
  3. Terdesak nak kawen sebab dorongan adrenalin manusia manusia disekeliling aku yang berposing menggunakan anak sendiri ketika itu aku berposing menggunakan anak orang lain. Tacing..!!~
  4. Tergamam bila orang tanya; awak dah ada boifren? speechless mak nak.


2012,

Please be nice to me ya.

3 comments:

  1. boleh faham tak apa yg awk rasa sama apa yg kite rasa!

    ReplyDelete
  2. point no 2.. mak konpius.. betul ker..

    ReplyDelete
  3. ezan idma:

    kan...!!~sakit dia tu membawa ke syurga..

    anonymous:mak tak yah konpius nyah...mak mmg da xtau nak ngurat camno.nyah boleh ajorkan ke

    ReplyDelete

ai lebiu la