jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, December 17, 2012

Perhubungan.

salam.
hai yop dan minah.
i have one question.
how u guys maintain ur love relationship?

terpikir.

relationship yang paling lama aku ada empat taun setengah yang mana baru berakhir baru baru ni*yipiee* and relationship paling sekejap aku ada seminggu which is time sekolah menengah zaman zaman berhingus dulu.

macam mana kalian maintain kan perhubungan anda sehingga ke jinjang perkahwinan?*yep. setiap kali berpacaran,nawaitu aku hanya satu. berkekalan sampai ke alam perkahwinan. kerana Allah*.

Yep. Aku paham komunikasi amat penting dalam hubungan. Tetapi, macam mana anda partner yang tak suka nak berkomunikasi tentang masalah yang anda hadapi dalam perhubungan. Yang mana suka berdiam diri dengan andaian berdiam diri lebih baik sehingga boleh buat anda makan hati.

Terpikir aku.

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la