jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Sunday, January 13, 2013

When it's came to personal.

TT : tukang tanya.
TJ: tujang jawab.

TT :study lg ke.
TJ : ye
TT: major ?
TJ: akaun.
TT: ye la. Tau. Tapi major apa.. ( sambil lukis meja )
TJ : akaun la. ( mula mendidih).
TT: nama apa?
TJ : siti aminah. ( ampun haha).
TT : ayah keje apa.
TJ : pencen. ( da timbul asap asap).
TT : pencen apa ?
TJ: ayah saya tak keje dah. Dia da tak larat ( ada jugak makan kaki pagi pagi ni ).
TT : CGPA berapa ?(himpunan mata keseluruhan semester)
TJ : tak ingat.
TT : eh boleh pulak tak ingat. Number ic ingat tak.
TJ : number ic kalau nak guna tengok la ic. ( mula nak bertukar).
TT: CPA berapa. ? Tak ingat jugak? ( markah bagi semester itu)
TJ : a'ah.
TT : boleh pulak mcm tu.
TJ: boleh je. Depend on orang la. Saya memang tak pernah amek kisah pasal CGPA . Yang saya tau, janji lulus.
TT: ............

Dey pacek. Nasib tatasusila aku tinggi.. Kalau susila aku hilang, memang aku tatakan ang.

Tak tahulah.. Aku memang berbulu sedikit sebanyak dengan pertanyaan yang menjurus ke hal peribadi. Fobia sedikit di situ. Aku hanya memberitahu hal hal peribadi aku terhadap orang yang tertentu sahaja. Bukan sombong, tapi keselamatan. Manusia zaman sekarang , kita tak tahu hati budi. Luaran baik, dalam Nauzubillah. Better mencegah dari merawat. #pahal #

1 comment:

ai lebiu la